Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
March 17, 2012
Image Size
182 KB
Resolution
638×800
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
9,806 (2 today)
Favourites
373 (who?)
Comments
54
×
Mass Effect The End by Laitiel Mass Effect The End by Laitiel
Quickie vent artz!

My take on Mass Effect 3 ending.

It was beautiful.
And green.

Hmm.. never too late for Batman quotes:


"You either die a hero or live long enough to see yourself become the villain."


Fear not though - that's why Shep's bro Javik is there
...to ensure she doesn't become the villain.



texture ~Sirius-sdz
Add a Comment:
 
:iconsoulfire117:
Soulfire117 Featured By Owner Feb 20, 2014
Holy crap. I didn't choose that ending, but wow. This is...wow. Damn, right in the feels!
Reply
:icon168natasha:
168natasha Featured By Owner May 16, 2012
yay I chise that end too
Reply
:iconcosmique1978:
Cosmique1978 Featured By Owner May 13, 2012
I really really love it. is there any possibility to download it in a printable size or to order it as poster?
Reply
:iconlaitiel:
Laitiel Featured By Owner May 13, 2012  Hobbyist General Artist
Wait...what? This 10 minute scribble?
Reply
:iconcosmique1978:
Cosmique1978 Featured By Owner May 13, 2012
10 minutes??? ok now I am jealous ;)
no, it's really cool. I like it. Would look great on my wall ;)
Reply
:iconlaitiel:
Laitiel Featured By Owner May 13, 2012  Hobbyist General Artist
Well, here's the orig resolution (it was drawn in such small res, yes) if you want to print it [link]
Reply
:iconcosmique1978:
Cosmique1978 Featured By Owner May 13, 2012
yeah! thank you sooooooooo much!!!!
:hug:
Reply
:iconfoxhawke:
FoxHawke Featured By Owner Apr 27, 2012
Aren't those the same words TIM uses during the ending, or at least it's something similar that much I'm certain.

Anyway excellent image, even if my own Shep went with destroy. She was suppose to die but she lived so who's to say EDI (which apparently she can) and Geth can't do so either. :nod:
Reply
:iconlaitiel:
Laitiel Featured By Owner Apr 27, 2012  Hobbyist General Artist
Dunno? It's possible lol. He most likely had hallucinations as well.. so yeah.

thank you :)
Reply
:icon4llgototheh3ll:
4llgototheh3ll Featured By Owner Apr 26, 2012
Ah.. is that Javik who's held Shepard?
Reply
Add a Comment: